Понеділок, 21.05.2018, 09:44
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук

Visnuk1

 

 

 

ЗМІСТ

ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

 Бенера В. Є. Ретродосвід підготовки наукових кадрів у вищих закладах освіти: ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.

Демченко О. Й. Значення впровадження національних стандартів в Англії та Уельсі в кінці ХХ – на початку ХХI століття для реформування системи підготовки кваліфікованих працівників дошкільних установ та вчителів початкової школи

Попова Д. А. Полікультурна освіта майбутніх фахівців у зарубіжній педагогіці: історико-педагогічний аналіз

 

ВИЩА ОСВІТА

І. Dzyubenko Innovative approach to formation of cognitive and intellectual competence of future teachers

Колесник Н. Є. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання

Кочерга О. М. Орієнтація педагогічної практики студентів педагогічного коледжу на формування соціально відповідальної особистості вчителя

Куля Е., Пенковска М. На пути к единству европейской системы высшего образования, елементы болонского процесса, содействующие мобильности студентов

Курач М. С. Використання етнодизайну в процесі трудової підготовки молоді

O. V. Sokoljuk The use of information technologies in professional training of the future teachers of the essentials of health protection

Янкович О. І. Підготовка майбутнього вчителя до ціле утворення у навчальній діяльності

 

Професійна підготовка вчителя початкової школи

Красовська О. О. Методичні засади реалізації інноваційних технологій професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти

Міськова Н. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання інноваційних технологій у процесі викладання математики

Новак ОМ. Модель підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі у сучасних умовах

Осадченко І. І. Сутність дидактичної одиниці технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи

Сич Ю. І. Педагогічне спрямування соціалізації молодшого школяра як інноваційний підхід до професійної підготовки вчителя

 

ЛІНГВОДИДАКТИКА

Басюк Л. Б. Ґендерна орієнтація підручників з української літератури у руслі болонського процесу

I. M. Kominyarska, O. V. Pasichnyk Typologi of literature lessons in school as methodological problem and ways of its solving

Лопатич Р. В. Педагогічні умови формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови

Мархева О. Є. Компетентності як структурні компоненти професійних кваліфікацій учителів іноземних мов

Палієнка А. М. Розвиток критичного мислення майбутніх журналістів

Савченко К. Ю. Модернізація якісної освіти майбутнього вчителя філологічних дисциплін

Солодка А. К. Система оценивания готовности участников педагогического процесса к кросс-культурному взаимодействию

 

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ

Груць Г. М. Основи формування духовної культури студентської молоді

Онищук І. А. Музична діяльність як засіб самовираження зростаючої особистості

Приймас Н. В. Мистецтво художнього слова як джерело формування та розвитку особистості

Шинкаренко В. В. Методичне забезпечення вчителів початкової ланки до систематичної та цілеспрямованої роботи щодо формування етно-художньої культур

 

ЗА РУБЕЖЕМ

Абишева Э. Д., Изосимова И. А. Психологическое развитие студентов на занятиях английского языка с использованием интерактивных методов обучения

Новикова К. В. Основні тенденції процесу вступу обдарованих студентів до вищих навчальних закладів США

Sławomir Ś. Działania profilaktyczne wobec dzieci i młodzieży w polskim systemie opiekuńczo-wychowawczym

Толипов У. К. Профессионально-личностные компетенции педагога

 

ВИВЧАЄМО ДОСВІД

Чернишенко О. І. Соціально-культурна реабілітація молодих інвалідів, зарубіжний  досвід