Четвер, 20.09.2018, 04:15
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук

ЗМІСТ

ВИЩА ШКОЛА

Abbas Najam. Ukraine’s higher education and the bologna process

Бенера В.Є. Організація самостійної роботи магістрів в умовах інтенсифікації навчання

Ковальчук М.Б. Змістовий аспект поняття алгоритму в науково-педагогічній літературі

Курач М.С., Нищак І.Д. Особливості навчання майбутніх учителів технологій художньому проектуванню засобами комп’ютерної графіки

Syrotyuk M.V. Communicative technologies challenges

Tomaszewski Roman. Академический капитализм и университетская миссия (правда в качестве товара на рубеже XX – XXI столетий)

Щербяк Ю.А. Становлення та розвиток моніторингу якості вищої освіти України: історико-педагогічний аспект

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Банах В.І., Бережанський О.О., Яворський Ю.М. Історія та становлення лижного спорту в Україні. Стрибки на лижах з трампліна

Боднар М.Б. Особливості етнічної самоідентифікації студентської молоді в контексті глобалізаційних процесів

Легін В.Б. Самоконтроль у навчальній діяльності молодших школярів

Мотуз Т.В. Педагогічні умови виховання толерантності учнівської молоді

Омел’янчик-Зюркалова О.А. Вплив гімнастичних вправ у формуванні культури руху дітей молодшого шкільного віку

Осадченко І.І. Психодидактична готовність викладачів до застосування у ВНЗ креативних технологій навчання

Спиров Красимир Методология построения онлайн курсов в виртуальной среде

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

Гречановська О.В. Робочий зошит для самостійної роботи як один з інноваційних методів формування конфліктологічної культури студентів технічних ВНЗ

Дудник Н.З. Особливості підготовки монтессорі-педагога

Петрук В.А., Прозор О.П. Досвід формування навичок педагогічної діяльності у майбутніх викладачів з базовою освітою інженера

Ткачова Н.О., Ткачов А.С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до роботи з обдарованими учнями

Хом’юк І.В. Діяльнісний підхід до формування професійної мобільності майбутніх інженерів

Чорнусь С.М. Закономірності формування складових інженерної компетентності майбутніх викладачів професійного навчання у процесі фахової підготовки

ЗА РУБЕЖЕМ

Хом’юк В.В. Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів

Шефер М., Гетьман О.О., Волкова Н.В. Ринково-освітня модель: Німецький досвід та Українські реалії

Jarmoch Edward. Wybrane parametry religijności wojska polskiego w warunkach przemian systemowych po 1989 r.

ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ

Корсак К.В., Ляшенко Л.М. Молоді ноонауки про внесок пращурів українців у створення і поширення індоєвропейських мов

 

Повна версія збірника