П`ятниця, 16.11.2018, 10:56
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук

ЗМІСТ

ВИЩА ОСВІТА

Висоцька Л.В. Культура толерантності у контексті Болонського процесу

Вишневский М.И. Оптимизация социально-гуманитарного компонента высшего образования и проект «Интегральной Социологии»

Толипов У.К. Основные принципы и механизмы повышения уровня образовательного процесса вуза

Швай Р.І. Інноваційні процеси у вищій школі

Juhani Anttila. Striving for performance excellence in the quality of university

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Безносюк О.О. Майбутній учитель і контекстне навчання

Довгань О.М., Хмара А.В. Організація реабілітації дітей із захворюваннями органів дихання

Кучерган Є.В. Методичне забезпечення валеологічної діяльності вчителя загальноосвітньої школи (за матеріалами вітчизняної періодики)

Ломакович А.М., Бабій Н.В., Фурман О.А. Впровадження модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища moodle в освітній процес вищої школи

Максимовський М.І. Розвиток соціальної культури студентської молоді засобами анімаційної діяльності в інформаційному суспільстві

Павелко В.В. Формування основ обчислювальних компетенцій в умовах сьогодення на прикладі прийомів письмового множення й ділення

Хом’юк І.В. Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

Василюк В.М. Професіоналізація і технологізація освітнього процесу як взаємозалежні тенденції у життєдіяльності сучасного університету

Комарова И.А. Профессиональная подготовка будущих педагогов учреждений дошкольного образования к эколого-оздоровительному воспитанию детей

Кононко О.Л. Інтегральний підхід до розвитку самостійності як базової якості майбутнього педагога

Онищук І.А. Актуальність підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до культури самовираження

Прус А.О. Показники формування професійної самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Рибалко Л.С. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної освітньої діяльності в процесі викладання психолого-педагогічнихдисциплін

Хом’юк В.В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів

ВИВЧАЄМО ДОСВІД

Валенкевич О.В. Освітні форми роботи чеських музеїв (на прикладі «Музею Столиці Праги»)

Мухитдинов М.М., Кадыров А.М., Ахмедиева А.Т., Олимхонова Д.А. Развитие информационно-коммуникационных технологий в системе образования узбекистана

ЗА РУБЕЖЕМ

Ломакович В.Я., Демченко О.Й. Імплементація освіти для сталого розвитку у школах Німеччини

М’ясковський М.Є. Педагогічна освіта Австрії – аспекти ґенези

ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ

Paszeczko M., Lenik K., Barszcz M., Dziedzic K. Badania tribologiczne powłoki eutektycznej FE-MN-C-B modyfikowanej SI, NI, CR, CU wykazującej samoorganizację powierzchni tarcia

 

Повна версія збірника