П`ятниця, 16.11.2018, 11:29
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук

  

 

            

 

 

 

 

ЗМІСТ

ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Дубасенюк О.А., Антонова О.Є. Становлення й розвиток університетів Центрально-Східної Європи як культурно-освітніх та наукових осередків

Вознюк О.В. Фрактально-голограмне моделювання  історико-педагогічного процесу

Ворожбит І.В. Викладацька діяльність О. Ф. Кістяківського – професора кримінального права та судочинства  Університету Св. Володимира

Левківський М.В. Краєзнавчі педагогічні студії майбутніх вчителів на Волині

Мирончук Н.М. Специфіка змісту педагогічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах першої половини ХІХ століття

Самчук Т.В. Викладання верхової їзди в Університеті Св. Володимира (1835 – 1863 рр.)

Скакальська І.Б., Швалюк І.Б. Митрополит Йосиф Сліпий як педагог та науковець

Цісарук В.Ю. Особливості становлення системи художньо-промислової освіти на території Правобережної України  (друга половина ХІХ ст. – 1939 р.)

Шемета Ю.М. Їжа та напої: з історії повсякдення інституту казеннокоштних студентів Імператорського університету Св. Володимира (1834–1858 рр.)

 

ВИЩА ОСВІТА

Драч І.І. Компетентнісно орієнтовані завдання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутніх фахівців

Кравець Л.М. Гуманістична взаємодія як фактор професійної підготовки майбутнього педагога

Кузнєцова О.Т. Системний підхід як засіб управління якістю навчання студентів у вищому навчальному закладі

Ломакович В.Я., Плахотнік О.В. Підвищення якості освітнього процесу у вищій школі  як основа професійної компетентності майбутніх фахівців

 

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Курач М.С. Мотиваційно-цiльoвий cклaдник мoдeлi xудoжньo-пpoeктної підготовки мaйбутнix учитeлiв тexнoлoгiй

Мулик К.В., Мулик В.В. Вплив занять спортивно-оздоровчим туризмом на психічний стан, фізіологічні показники та репродуктивну систему студенток

Оршанський Л.В., Матвісів Я.Я. Концептуальні засади формування у студентів конструкторсько-технологічного знання

Терещук А.І. Сутність та основні завдання профільного навчання у контексті модернізації  української освіти

 

ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ

Волошина Н.М., Пампуха І.В. Порівняльний аналіз понять «патріотизм» і «націоналізм» в Україні

Дем’янчук О.Н. Мистецтво слова в навчально-виховному процесі як засіб формування естетичної культури та загальнолюдських цінностей

Нестеренко В.В. Педагогічні умови формування професійно-валеологічної компетентності майбутніх педагогів щодо виховання у дошкільників навичок здорового способу життя

Левків С.П. Реалізація принципу волонтерства в організації спільної діяльності громадського екологічного руху та загальноосвітньої школи

 

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

Безносюк О.О. Сутність та складові професійної компетентності слухачів навчальних закладів системи професійно-технічної освіти

Хом’юк І.В. Введення в освітній простір поняття «математична мобільність»

Хом’юк В.В.  Структурна модель формування математичної компетентності  майбутніх інженерів

Герганов Л.Д. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у навчально-тренажерних центрах судноплавних компаній в контексті компетентнісного підходу

 

ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМУ

Оршанський Л.В. Медіаосвіта: ретроспектива розвитку та сучасні проблеми

 

ХРОНІКА НАУКОВОГО ЖИТТЯ

Бенера В.Є. Фундаторам альма-матер – від вдячних нащадків